„Sto lat rezerwatów” — ekspedycja zakończona!

925588_original

© N. Szpilenok

Dziś, 11 października 2016 roku, sterana ciężarówka ekspedycyjna i jej kierowca przybyli do głównej siedziby Rezerwatu „Briański Las”, na to samo miejsce, z którego rozpoczęła się jazda w kierunku Kamczatki.

Szczerze mówiąc, trzy i pół roku temu nie byłem pewien, czy uda mi się zrealizować zamierzenie. Teraz przejrzałem posty z kategorii Ekspedycja „Sto lat rezerwatów” i samego mnie zadziwiła skala tego przedsięwzięcia. Sześćdziesiąt tysięcy kilometrów rosyjskich dróg! Maszyna bawiła nad brzegiem Morza Beringa i Morza Ochockiego, na płaskowyżu wulkanicznym Kamczatki, pokonała Primorje, Przyamurze, Bajkał, bezkresną Syberię, odwiedziła Ural Południowy i Północny, brzegi Morza Białego.

Teraz czekają mnie długie miesiące pracy nad uzbieranym materiałem. Trzeba przekuć wrażenia w książki, wystawy, posty na blogu.

4 comments

  1. Przepiękny, mądry blog.Cudowne zdjęcia. Zaglądam tu, aby odpocząć, nacieszyć oczy przestrzenią, barwą, kształtem…Dziękuję i pozdrawiam.

Skomentuj

