Post bez niedźwiedzi

791462_original

Odpocznijmy od niedźwiedzi. Dziś będzie o pogodzie majowej. Oglądam zdjęcia blogerów z mojej listy znajomych: wszędzie w Rosji pierwsza trawa i zielone listki. Po miejskich alejach spacerują dziewczyny z gołymi brzuchami. Ja zaś muszę poczekać na trawę i listki jeszcze cały miesiąc. A brzuchy u tutejszych mieszkańców kudłate…

Ciepła jak na lekarstwo. Z powodu wiejącego stale zimnego wiatru nawet w słoneczne dni śnieg słabo taje. Jeśli wierzyć prognozom, zrobi się ciepło dopiero 21 maja — obiecują od razu 4 stopnie powyżej zera!

Poniżej kilka zdjęć o tematyce wiosennej, zrobionych przez wolontariusza naszego projektu, kamczackiego fotografa Wasilija Rusina. Na pierwszym zdjęciu to ja siedzę w czatowni.

792216_originalDzisiejszego pogodnego ranka opalałem się i odpowiadałem na wasze komentarze.

791796_original
Dimie jest najtrudniej z nas: przyjechał na plan filmowy ze słonecznych Indii, gdzie przez całą zimę doskonalił się w jodze i witarianizmie. Namawia mnie do zrezygnowania ze słoniny i Schnapsa. Najważniejsze teraz to nie poddawać się chwilowej słabości…

791962_original
Majowe brzegi Jeziora Kambalnego.

792512_original
Chata późnym wieczorem.

One comment

Skomentuj

