1 lutego — spotkanie w Moskwie

750113_original

1 lutego planuję wygłosić prelekcję podsumowującą dotychczasowe etapy mojej transrosyjskiej wyprawy fotograficznej, poświęconej rezerwatom i parkom narodowym Rosji. Przypomnę, że wczesną wiosną 2013 roku wyruszyłem z Briańskiego Lasu tą oto ciężarówką terenową i po dziewięciu miesiącach — mając za sobą ponad trzydzieści tysięcy przejechanych kilometrów — dotarłem na Kamczatkę. Cały ciepły sezon 2014 roku poświęciłem fotografowaniu chronionych obszarów przyrodniczych tego półwyspu. Czekają mnie jeszcze dwa kolejne sezony fotografowania, zanim ciężarówka wróci do Briańskiego Lasu.

Prelekcja odbędzie się o godz. 17 w Domu Gogola (Nikicki Bulwar 7a). Szczegóły tutaj. Do zobaczenia!

Skomentuj

