Kronocka Sopka — dawno jej nie pokazywałem

737323_original

Ech, nie udało mi się w tym roku pobyć w pobliżu mojego ulubionego wulkanu. Powyższe zdjęcie zrobiłem kilka lat temu zza zbocza Wulkanu Kraszeninnikowa. Wieczorne światło.
A w ubiegłym sezonie widziałem Kronocką Sopkę tylko parę razy.

737578_originalTo zdjęcie zrobiłem w lipcu ze zbocza wulkanu Bolszoj Siemiaczik. W centrum widnieje Kronocka Sopka, po lewej — Wulkan Kraszeninnikowa ze ściętym stożkiem, a po prawej — wielogłowy wulkan Kichpinycz.

737871_originalA tutaj Kronocka Sopka z jesienną kalderą wulkanu Uzon na pierwszym planie. Zdjęcie zrobione we wrześniu z pokładu śmigłowca.

Nawiasem mówiąc, mojej ukochanej Kronockiej Sopce poświęcony jest osobny tag.

One comment

Skomentuj

