Przez dziką Kamczatkę. Przygody pewnego TrailBlazera

726540_original

Przez całe swoje życie fotografowałem jedynie obiekty przyrodnicze, ale tego lata coś mnie napadło: wciągnęło mnie fotografowanie wytworu ludzkich rąk — samochodu TrailBlazer. Z pewnością partnera mojej wyprawy, przedstawiciela Chevrolet w Rosji, w pełni usatysfakcjonowałoby dziesięć „dyżurnych” zdjęć samochodu. Ale nie byłem w stanie poprzestać na dziesięciu. Ciekawiło mnie, czy będę umiał zrealizować temat nie gorzej od profesjonalnych fotografów motoryzacyjnych.

Kiedy fotografuję przyrodę, nigdy nie jestem zadowolony z rezultatów. Wiem, że można było sfotografować lepiej, i zawsze mam nadzieję, że kiedyś to „lepiej” nadejdzie. W tym celu przez długie miesiące żyję samotnie w tajdze, odmrażam sobie członki i daję się zjadać komarom. A w przypadku samochodu stało się coś dziwnego: zrobiłem zdjęcia i jestem zadowolony. Pierwszy raz w życiu! Sam siebie nie poznaję. Może skończę z tymi niedźwiedziami, rosomakami i lisami i przerzucę się na fotografowanie błyszczących samochodów i pięknych dziewczyn?

Poniżej zamieszczam całe portfolio „wymyślnych” fotografii, które aż się proszą na łamy kolorowych czasopism motoryzacyjnych. A to tylko niewielka część zrobionych przeze mnie zdjęć!

726228_original726512_original 725801_original 727003_original 727055_original 727402_original 728291_original 727993_original 727650_original 728373_original 728790_original 729031_original 729146_original 729481_original 729764_original 730046_original 730184_original 730373_original730813_original

4 comments

  1. Panie Igorze! Zdjęcia są lepsze niż z katalogów! A „model” prawdziwie zapracowany a nie ustawiony i retuszowany :) Pięknie!

Skomentuj

