Pierwszy i ostatni kadr niedawnej wyprawy

662488_original

Minął miesiąc od mojego powrotu do domu. Na biurku leży dysk twardy o pojemności 500 GB — archiwum zdjęć w formacie RAW z całej tegorocznej transrosyjskiej wyprawy. Od czegoś trzeba zacząć obrabianie zdjęć: zacząłem od pierwszego i ostatniego.

Pierwsze zdjęcie zrobiłem pogodnego ranka 11 kwietnia, po dziesięciu minutach od wyjazdu z domu. Fotografowałem przez przednią szybę bez zatrzymywania się. Dla siebie, na pamiątkę o kwietniowym Briańskim Lesie. Przede mną była niezbadana droga… A ostatnie zdjęcie zrobiłem w pogodne południe 18 listopada nieopodal Pietropawłowska Kamczackiego. Odwoziłem ciężarówkę do Jelizowa na zimowy postój. W kieszeni miałem już bilet na samolot…

Dodatkowa informacja dla moich briańskich ziomków. Jutro, 19 grudnia, o godz. 17 będę opowiadał o ekspedycji swoim kolegom, pracownikom Rezerwatu „Briański Las”. Spotkanie odbędzie się w głównej siedzibie rezerwatu, obok stacji Nierussa rejonu suziemskiego. Zapraszam wszystkich chętnych!

662554_original

Skomentuj

