Do domu!

634801_original

Wczoraj wydostałem się z leśnej głuszy i powróciłem do cywilizacji, a dziś odebrałem w porcie Pietropawłowska Kamczackiego swój ekspedycyjny dom na czterech kółkach, cały pokryty solą morską — jak widać, płynął na Kamczatkę na otwartym pokładzie.

Maszynę umyliśmy i ułożyliśmy do snu zimowego, aby odpoczęła przed następnym sezonem wypraw. A ja poszedłem kupić bilet na najbliższy samolot w rodzime strony. Niedługo minie osiem miesięcy, od kiedy opuściłem dom…

Pierwszy etap wyprawy śladami rezerwatów zakończony. Do zobaczenia wiosną, Kamczatko!

635018_original

One comment

Skomentuj

