Gerry The Tramp

606367_original

Jeśli nadszedł dla człowieka czas, aby wyruszyć w podróż, to człowiek wyruszy. I nieważne jakim środkiem lokomocji. Nawet pieszo pójdzie.

Tego kudłatego rowerzystę w czarnym kapeluszu mijałem kilka razy w trasie. Po raz pierwszy gdzieś w Syberii Zachodniej, potem pod Kiemierowo i w Chakasji. Wczoraj wyprzedziłem go na stromym podjeździe jakieś trzysta kilometrów od Irkucka. Pomyślałem, że najwyższa pora, aby się poznać, jednak wstydziłem się. Kilka kilometrów dalej zatrzymałem się, aby naprawić małą usterkę w samochodzie. Rowerzysta zdążył mnie dogonić i zaproponował pomoc. W ten sposób się poznaliśmy. Gerry Włóczęga — tak się przedstawił. Rozgadaliśmy się. Naprawdę nazywa się Gerry Schaefer, ma 51 lat, pochodzi z Monachium. Jedzie do Władywostoku, stamtąd morzem do Japonii, następnie na Alaskę i w dół przez obie Ameryki. Swój rowerowy maraton zamierza zakończyć w Afryce, sam nie wie kiedy.

Dobrych ludzi na drodze, Gerry! Mam nadzieję, że na trasie do Władywostoku nasze ścieżki skrzyżują się jeszcze!
Pod linkiem blog Gerry’ego (po niemiecku).

Skomentuj

