Jutro jadę do Sajańsko-Szuszeńskiego Rezerwatu Biosfery

Basaga outpost

Jestem teraz w miejscowości Szuszenskoje na południu Kraju Krasnojarskiego. Miejscowość Szuszenskoje znana jest z tego, że spędził tu trzy lata na zesłaniu Lenin. Ale ja przyjechałem do tej miejscowości dlatego, że mieszczą się tutaj bazy parku narodowego „Szuszenskij bor” i Sajańsko-Szuszeńskiego Rezerwatu Biosfery. Jutro rano planuję pojechać do wspomnianego rezerwatu, w miejsce, które odwiedziłem czternaście lat temu (wtedy też zrobiłem powyższe zdjęcie). Wrócę za jakieś 10 dni. Do usłyszenia!

Skomentuj

