Spotkanie w Nowosybirsku

578355_original

Właśnie mam kolację z widokiem na te oto obłoki nad Niziną Barabińską (ros. Барабинская низменность), w okolicach Nowosybirska. A wczorajsze śniadanie jadłem w Czelabińsku. Obiad — pod Kurganem. Nocowałem zaś na granicy obwodu tiumeńskiego i omskiego w miejscu oblężonym przez komary. Udało mi się pozbyć tiumeńskich komarów z mojego domu na kółkach dopiero w Omsku.
Cała dwudniowa droga prowadziła przez równinę porośniętą lasami brzozowymi typu parkowego. Wokół mnóstwo bagien i jezior o niskich brzegach. Nie ma tu ani rezerwatów, ani parków narodowych, dlatego jadę tak szybko :)

22 czerwca planuję spotkanie z czytelnikami i blogerami w Nowosybirsku. Zapraszam do księgarni „Pliniusz Starszy” na godz. 17 (Красный проспект, дом 17). Będą książki i autografy!

Skomentuj

