O burzy, popsutym komputerze i spotkaniu z czytelnikami w Czelabińsku

575776_original

To zdjęcie nocnej burzy na stepie zrobiłem ponad miesiąc temu w Kałmucji. Natomiast kilka dni temu fotografowałem burzę w rezerwacie „Szulgan-Tasz” w południowej Baszkirii. Niestety, silna ulewa zmusiła mnie do schronienia się w samochodzie. Tam zabrałem się za przegrywanie świeżych zdjęć z karty pamięci do laptopa. Pioruny waliły nad ciężarówką z takim hukiem, że aż zatykało uszy. W pewnym momencie komputer się zawiesił, a po zresetowaniu zupełnie przestał działać. Nie wiem, czy to burza była powodem awarii, w każdym razie zostałem bez mojego jedynego komputera — czyli bez możliwości obrabiania zdjęć, bez dostępu do bloga. Musiałem zmienić plany i pojechać do Czelabińska, aby oddać laptop do naprawy. Fachowcy stwierdzili uszkodzenie dysku twardego, na którym przechowywałem część zdjęć zrobionych przeze mnie w Baszkirii. Do wieczora mój MacBook Pro powinien zostać naprawiony.

Ogłoszenie: jutro, 18 czerwca, o godz. 19 w centrum prasowym „Комсомольская правда в Челябинске” (ул. Красная, д. 4, VI piętro, sala nr 608) planuję spotkanie z czelabińskimi czytelnikami mojego bloga. Zapraszam!

Skomentuj

