Jestem w Astrachaniu. Zapraszam na spotkanie!

554621_original

Droga A154 na granicy między Kałmucją i obwodem astrachańskim. Tą drogą dojechałem wczoraj do Astrachania po trzytygodniowym pobycie na półpustynnych Czarnych Ziemiach. Taką nazwę otrzymała owa część Niziny Nadkaspijskiej nie z uwagi na żyzne czarnoziemy, lecz z powodu braku zimą ciągłej pokrywy śnieżnej. Panuje tu klimat wybitnie kontynentalny — doświadczyłem tego w pełni na sobie: były i burze piaskowe, i niemal czterdziestostopniowe upały, i nocne przymrozki. Teraz doprowadzam się do porządku w obfitującym w wodę Astrachaniu, z którym zaznajamia mnie rzutki fotograf i bloger e_polonskiy. Kolejny cel to Astrachański Rezerwat Biosfery, położony w delcie Wołgi.

Ogłoszenie dla moich czytelników z Astrachania. W najbliższą sobotę, 18 maja, od godz. 11.30 będę w księgarni „Современник” (adres: ул. Коммунистическая, д. 6). Zapraszam na spotkanie ze mną! Będzie można kupić moje książki i zdobyć autograf na pamiątkę.

Skomentuj

