Pozdrowienia z Czarnych Ziem!

552205_original

Pozdrawiam z nadkaspijskich półpustyń, z Rezerwatu „Czarne Ziemie”! Zgodnie z moimi przewidywaniami zasięgu tutaj praktycznie nie ma — wybaczcie mi moje długie milczenie. Aby opublikować ten post i poinformować, że u mnie wszystko w porządku, musiałem pojechać sto kilometrów dalej w kierunku miejscowości Jaszkul (ros. Яшкуль), gdzie można złapać czasem słabszy, czasem mocniejszy zasięg telefonii komórkowej.
Zamieściłem post, kupiłem jedzenie — i z powrotem… Szczegółowe sprawozdanie będzie później, gdy wrócę do udogodnień cywilizacji :)

552535_original

Skomentuj

