Jutro wyruszam na Czarne Ziemie

545284_original

Dwa ostatnie dni spędziłem na wyspie Wodnyj (ros. Водный), znajdującej się na jeziorze Manycz (ros. Маныч) — tereny te są częścią Rezerwatu Rostowskiego. Na wspomnianej wyspie od sześćdziesięciu lat żyje, praktycznie bez pomocy człowieka, populacja dzikich koni. Manyckie mustangi. Zrobiłem o nich fotoreportaż, ale na razie nie udaje mi się go opublikować z powodu słabego zasięgu. Z tego też powodu nie zdołałem zamieścić więcej materiału o tulipanach i wrażeniach z festiwalu.

Właśnie wróciłem do Elisty. Zrobię zapasy jedzenia i wyruszę jutro na kałmuckie Serengeti, na półpustynne Czarne Ziemie.

One comment

  1. cudowne zdjęcia koni, aż dech zapiera, sama kocham konie nad życie , mam juz 11 lat praktyki z nimi, zapraszam do siebie ja pisze o psach, mam nadzieje ze tez znajdziesz tam cos ciekawego;)

Skomentuj

