Rezerwat na moim biurku: niedźwiedź, kotka i myszka

476431_original

Tak wygląda ostatnio moje życie: albo siedzę w biurze przed komputerem, albo w samochodzie za kierownicą… Niby mieszkam w lesie, ale w tym roku jeszcze nie udało mi się po lesie pochodzić. Dzisiejszy dzień też spędzam za biurkiem, postanowiłem jednak wziąć do rąk aparat, ażeby całkowicie nie zapomnieć, gdzie jaki guziczek się znajduje. I za jednym razem sfotografowałem niedźwiedzia, kotka i myszkę! Nie odrywając się od pracy nad prezentacją dla moskiewskich czytelników :)

Życie kotki Ryśki, pełniącej teraz obowiązki mojej sekretarki, nie upłynęło jedynie w biurze. Być może nie wszyscy czytelnicy wiedzą, że Ryśka to doświadczona mieszkanka tajgi.

Skomentuj

