Fotografowie Jeziora Kurylskiego. Siergiej Gorszkow

1

Siergieja Gorszkowa (ros. Сергей Горшков) poznałem wiosną 2005 roku nad Jeziorem Kurylskim, podczas mojego pierwszego pobytu tutaj. Już wówczas był znawcą okolicznych zakątków, z dużym doświadczeniem w obcowaniu z misiami. A ja wtedy zobaczyłem niedźwiedzie z bliska bodajże po raz pierwszy w życiu i uważnie obserwowałem pracę Siergieja. Od tego czasu przeżyliśmy razem niejedną fotograficzną przygodę na Kamczatce. I zawsze zadziwiała mnie energia i rzutkość Siergieja, rozpiętość tematyczna jego twórczości. Siergiej jest najbardziej utytułowanym rosyjskim fotografem dzikiej przyrody, laureatem różnorodnych konkursów, uczestnikiem licznych wystaw w kraju i za granicą.

Strona Siergieja.

234Salmon_2678Salmon_510111213141516

Skomentuj

