Fotografowie Jeziora Kurylskiego. Nikołaj Zinowjew

1b

Nikołaj Zinowjew (ros. Николай Зиновьев) także obecnie gości w mojej chatce. Pochodzi z Moskwy, a fotografuje po całym świecie. Jednak Jezioro Kurylskie jest dla niego szczególnym miejscem, do którego nieustannie wraca.

Pogodę mamy już zimową. Przez ostatnie dni, w śnieżnych zamieciach, fotografujemy najbardziej uparte niedźwiedzie, którym w żaden sposób nie spieszy się w zaciszne gawry. Zdjęcia te zobaczycie później, natomiast dzisiaj chcę wam pokazać moje ulubione fotografie zrobione nad jeziorem przez Nikołaja.

Strona Nikołaja: tutaj. A zestaw najświeższych fotografii na 35photo.ru: tutaj.

4b3b5b2b6b7b9b8b9bjpg10b11b12b

8 comments

  1. Niesamowite są… Aż mi słowami trudno to wyrazić. Jednak budzą tęsknotę za tą nieskażoną czystą przyrodą – światem, który powinien być wkoło nas i którego tak często mi brakuje.

  2. Jestem zachwycona Waszymi fotografiami i choć podziwiam je od kilku dni to już zainteresowałam Waszym sposobem życia i niesamowitymi zdjęciami rodzinę,moją przyjaciółkę i dzieci moich sąsiadów, a jola swoich uczniów.

  3. Zdjęcia cudowne!!! niedźwiadki wyglądają jak pluszowe maskotki do których chce się przytulić. Nie chce się wierzyć, że to ogromne i groźne zwierzęta. Życzę dalszych wspaniałych chwil w obcowaniu z przyrodą, która jest piękna i fascynująca a widziana tylko przez „wybrańców”

Skomentuj

