Jak próbowaliśmy sfotografować wulkan, a sfotografowaliśmy siebie nawzajem…

380621_original

Adam Stiepanycz zrobił mi zdjęcie Nikonem D800 i podarował mi plik. Oto on. Dziękuję, Mistrzu! W pełnym rozmiarze widać nawet moje rzęsy! Ma moc aparat! Na zdjęciu próbuję sfotografować wulkan Iljinskij tuż przed wschodem słońca. Ale znowu wszystko zepsuł niedźwiedź. Wlazł w kadr, usiadł sobie naprzeciw wulkanu i zaczął medytować. Nic się nie poradzi, trzeba było fotografować ze zwierzem w kompozycji. Wyszło coś takiego:

380738_original

Ażeby nie pozostać dłużnym, ja także uwieczniłem Adama Stiepanycza w momencie, kiedy obmyślał kolejne arcydzieło. Wyszło nie tak dobrze, jak u Mistrza, ale ja nie mam takiego aparatu:

381070_original

Skomentuj

