Zmarnowałem dziś ujęcie…

375320_original

Rano obserwowałem z okna chatki niedźwiedzia śpiącego na drewnianej kładce dla turystów. Prosto z ganku, ażeby nie stać na deszczu, zrobiłem dyżurne zdjęcie. Po czym ujrzałem, jak po deseczkach, coby nie zamoczyć futerka trawą, biegnie lis. Zamiast zostać na miejscu i robić zdjęcia, starałem się podejść bliżej. Ale lis mnie wyprzedził: zbliżył się do niedźwiedzia i zaczął go ostrożnie obwąchiwać. A ja znalazłem się w zagłębieniu, w kompletnie niesprzyjającym dla fotografowania miejscu. Próbowałem robić zdjęcia przez trawę, ale autofokus skupiał się na źdźbłach, a nie na lisie. Zanim uporałem się z ostrzeniem, było już za późno: miś się obudził i lis uciekł. Eh, nie pierwsze to zmarnowane ujęcie…

375647_original

Skomentuj

