Okolice mojej wsi

001dtdqd

W ciągu całego roku pustelnictwa w surowych warunkach pogodowych i bytowych na Kamczatce nie miałem nawet kataru. A tutaj od razu złapałem okropną anginę, która zabrała mi tydzień złotej jesieni. Dziś wróciły mi siły i nastrój do pracy. Ale fotografowanie będzie musiało poczekać: jutro wyjeżdżam do Irkucka na zebranie pracowników parków narodowych. Będzie szansa pojechać na krótko nad jezioro Bajkał. Tymczasem prezentuję zdjęcia okolic mojej wsi.

Oxbow on the Nerussa Lethal pair

Skomentuj

