Zachciało mi się żartów…

001d0tbd

Mój sąsiad, o którym już opowiadałem — renifer z ogromnym porożem — zakończył linienie, nabrał formy. Z dnia na dzień zacznie się u reniferów okres godowy. Mój parzystokopytny sąsiad nie będzie miał konkurentów, gdyż wokół kręci się sama młodzież. Tego typu:

001cyw91

Zachciało mi się ostatnio pożartować z sąsiadem-reniferem. Przechodząc nieopodal niego, zrobiłem sobie nad głową z mojego wielkiego statywu, obróconego nóżkami do góry, poroże. I stało się coś nieprawdopodobnego: renifer wziął mnie za konkurenta i żwawo pohasał w moją stronę. Z początku mnie to rozbawiło, ale kiedy potężny zwierz znalazł się w odległości dwudziestu kroków ode mnie, od razu zrzuciłem „poroże” i zacząłem ludzkim głosem błagać o litość. Polec na Kamczatce przy spotkaniu z niedźwiedziem to rzecz normalna, ale z reniferem… Mój sąsiad ze zdziwieniem odkrył, że zamiast konkurenta stoi przed nim człowiek, i — rozczarowany — poszedł sobie w swoją stronę.

001cz3bx 001cx5w1

Skomentuj

