Lisica Alisa

001bt4th

Alisa to jedyny lis, który całkowicie mi ufa. Mogę chodzić za nią, a ona w żaden sposób nie próbuje się mnie pozbyć. Co prawda, jeszcze parę tygodni temu nie nadążałem za Alisą, ponieważ przemieszcza się ona dwa razy szybciej niż ja. Teraz jednak mocno przyhamowały ją dojrzewające borówki bagienne: raz po raz lisica zatrzymuje się i objada jagodami, a mnie w tym czasie udaje się ją dogonić, a nawet poucztować razem z nią. Ale bardziej interesujące jest obserwowanie, jak Alisa poluje na susły.

001bwyfa001bx6e2001bypzh001bzsx6

Skomentuj

