Hej, grzyby, grzyby z mojej siedziby!

000h2497

Skoro wczoraj było o kronockich jagodach, to byłoby niesprawiedliwie, gdybym nie wspomniał o tutejszych grzybach…

Jesienna tundra wokół mojej strażniczej chatki to kraina nienękanych grzybów. Nigdzie nie widziałem tylu! Tylko nie pytajcie mnie o nazwy gatunków; sam chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział, jak nazywają się grzyby na trzech ostatnich fotografiach — to właśnie ten gatunek jest tu jednym z najbardziej rozpowszechnionych, obok borowików i koźlarzy.

000h3srq000h48be000h5pka000h623s000h7z1c

Skomentuj

